Založ si blog

Večer

Cítim sa ako u psychológa a to môže byť dobré .Dať zo seba všetky myšlienky von na „papier“ .Toto je môj prvý článok nebudem sa vyjadrovať k politike ani k sociálnej situácii obidve sú na hovno .Budem písať o svojich chorých myšlienkach pocitoch.Ten pocit že vás niekto počúva , vníma je taký uspokojivý .Som mladý človek ale cítim sa na 40 je to zvláštne niekedy ako keby som vnímal viac ako ostatný okolo mňa .Je vo mne uzavretých toľko pocitov a neviem ako ich dostať na povrch , zbaviť sa ich .Už som unavený a to nie je ani desať hodín chcel by som spať 5 hodín denne a ráno byť svieži ale to nie je bohužial môj prípad .

Ospravedlnte moju gramatiku človek sa stále učí .

Daniel Lipšic

Lipšic sa mal na generálnej prokuratúre dopustiť protiprávneho konania. Normalizácia pokračuje, reagoval prokurátor

30.04.2024 09:29

Prokurátor tvrdí, že rozhovor absolvoval počas obedňajšej prestávky.

Sopka / Ruang /

V Indonézii opäť vybuchla sopka Ruang, úrady uzavreli letisko v Manade

30.04.2024 09:29

Pri erupcii vychrlila sopka popol do výšky takmer dvoch kilometrov.

Kitzsteinhorn

Pri zrážke počas lyžovačky v rakúskom Kitzsteinhorne zahynul český občan

30.04.2024 08:47

Napriek okamžitej prvej pomoci privolaný lekár záchrannej služby konštatoval smrť českého občana.

F-35 / Stíhačka F-35 /

Do poľského vojska sa vracajú husári, tentoraz však ako najmodernejšie stíhačky F-35

30.04.2024 07:36

Hodnota celého kontraktu predstavuje 4,6 miliardy dolárov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 824x
Priemerná čítanosť článkov: 824x

Autor blogu

Kategórie

Archív